ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ FRIDAY SPEECH BALLOON TIP

Παρασκευούλα ζάχαρη Παρασκευούλα μέλι 🍯!

Ήρθε η στιγμή να κάνω μια παύση στο blog και να σας δώσω τις πιο όμορφες ευχές για ένα καλοκαίρι ξένοιαστο, γεμάτο χαμόγελα και όμορφες στιγμές.. αγκαλιά με τους ανθρώπους σας. 

Κάθε Παρασκευή σας ανέβαζα ένα Friday SPEECHBALLOON Tip. Σήμερα το Tip δεν θα είναι κάτι καινούργιο. Θα είναι μια ανακεφαλαίωση κάποιων tip που έχω ήδη μοιραστεί μαζί σας. 

Χρειάζεται και η επανάληψη! Ορίστε λοιπόν τα Do and Don'ts για την ενίσχυση της ομιλίας στο σπίτι. Τι σημαίνει αυτό θα μου πείτε μερικοί; Σημαίνει ότι εδώ σας έχω όλα όσα είναι καλό να επενδύσεται στο σπίτι πάνω στην ανάπτυξη ομιλίας των παιδιών σας και εκείνα που καλό θα ήταν να αποφεύγετε.


Friday, tip, Speech, balloon, το μπαλόνι του Λόγου, Καρκανιά Εύη, Λογοθεραπεύτρια-Λογοπεδικός, blog, ανάπτυξη ομιλίας, γονείς, παιδιά, λογοθεραπεία

Και τώρα κάτι που θέλω να το μοιραστώ μαζί σας..

Το μπαλόνι του Λόγου νομίζω ότι υπήρχε πάντα μέσα μου κάπως. Ίσως ήταν η αγάπη μου για ότι έχει σχέση με τα παιδιά, με το χαμόγελο τους, με τη δύναμη που κρύβουν, με την αγάπη που μας δίνουν, με την ψυχολογία τους.. με τη φωνή τους! Του έδωσε όνομα ένας όμορφος δικός μου άνθρωπος και κάπου εδώ θα ήθελα να τον ευχαριστήσω πολύ! Γιατί νομίζω αυτή η ονοματοδοσία ήταν η αρχή του να δώσω στο μπαλόνι του Λόγου σάρκα και οστά, αλλά και μια φωνή και μια αγκαλιά πάντα ανοιχτή για όλους τους γονείς και για όλα τα παιδιά. 

Θα τα πούμε ξανά εδώ σε λίγο καιρό.. Μέχρι τότε φροντίστε να επενδύετε στα παιδιά σας με κάθε τρόπο, κάντε μια παύση και ακούστε τι έχουν να σας πουν, δείτε πιο μακρυά από αυτό που βλέπετε.. 


Καλό καλοκαίρι βρε παιδιά σε όλους σας! Σας ευχαριστώ που είστε εδώ! Δεν το θεωρώ δεδομένο. 

Με αγάπη,

Καρκανιά Εύη Bsc Λογοθεραπεύτρια-Λογοπεδικός 

Find 🎈 on Instagram: speech_balloon

Email: tobalonitoulogou@gmail.com

Σχόλια

  1. Εξαιρετική δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από όταν ξεκινήσατε να γράφετε τα άρθρα σας μου έδιναν δύναμη και γνώσεις σαν νέα μαμά.. πάντα γραμμένα με απλό λόγο για όλους εμάς αλλά και με επιστημονική τεκμηρίωση! Εύχομαι να συνεχίσετε να γράφετε και να μοιράζεστε μαζί μας όλες αυτές τις συμβουλές. Μας βοηθάτε στην καθημερινότητα με τα παιδιά μας. Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ για τα τόσο υποστηρικτικά και θετικά λόγια σας! Έρχονται πολύ όμορφα πράγματα 🎈🎈

      Διαγραφή
  3. Έμαθα το blog σου από μια φίλη μου που μου το έστειλε.. συγχαρητήρια για την δουλειά σου 👏🏽👏🏽👏🏽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ 🎈 Χαίρομαι που το Μπαλόνι του Λόγου ταξιδεύει από χέρι σε χέρι!!

      Διαγραφή
  4. Η καλύτερη Λογοθεραπεύτρια που θα μπορούσαμε να έχουμε αλλά και ο καλύτερος άνθρωπος πάνω από όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό καλοκαίρι! Μπράβο σας για την καταπληκτική δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε τις σκέψεις σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις